Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 14:15:09 +0200

Tere!

Nõo Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/03049 
aadressile Tartu maakond, Nõo vald, Nõgiaru küla, 22198 Nõo-Keeri tee// Nõo 
tn 13 (Juurdepääs) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik- Rajatis asub osaliselt riigitee 
teemaal ja osaliselt riigitee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26928954>  (menetlus nr: 
421438), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Nõo Vallavalitsus) või menetleja (AARNE TIMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister